Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TROİD AMELİYATI SONRASI
#1
Bir yıl önce troid bezinde bulunan iyi huylu ve sürekli büyüyen tümörden dolayı ameliyat oldum. Troid bezinin sol lobu tamamen alındı. bir yıldır düzenli olarak levotiron isimli ilacı kullanıyorum. yaklasık 7- 8 aydır sürekli neredeyse her gün köpük gibi beyaz balgam atıyorum ve göğüs kafesimde ağrı oluyor. bunun ameliyatla bir ilgisi var mı? nedeni ne olabilir? bilgi verebilir misiniz acaba?
ÖM
Cevapla
#2
Merhaba,
Geçmiş olsun.
Öncelikle Kbb uzmanına muayene olmanızı öneririm. Ameliyat ile ilgili olsa hemen sonrasında olması beklenir.
Sağlıklı günler dilerim.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı
http://www.kbbistanbul.com.tr

(Not:Bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetkikleri inceleyen hekim tarafından yapılır.)
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi